МЛБ Тхе Схов 23 Рецензија: Негро Леагуес украду шоу у НеарПерфецт Релеасе

Почетак још једне сезоне у Мајор Леагуе Басебалл-у значи објављивање још једног издања МЛБ Тхе Схов-а, а МЛБ Тхе Схов 23 је једна од најбољих верзија дугогодишње бејзбол сим франшизе последњих година. Сторилинес Негро Леагуес заузимају центар пажње, али то није све чему фанови могу да се радују са неким главним начинима игре који се увелико повећавају.

Било да сте посвећени режимима ван мреже као што су Францхисе и Роад то тхе Схов или желите да се борите са најтежим такмичењем широм света у Диамонд Династи, кључно је да знате шта тачно овогодишњу игру разликује од последњи. За играче који су већ неко време били далеко од франшизе, наша МЛБ Тхе Схов 23 рецензија ће вам помоћи да утврдите да ли је ово година за повратак.

У овој рецензији ћете научити:

• Најбоље нове функције и надоградње у МЛБ Тхе Схов 23
  • Како се игра и презентација у поређењу са МЛБ Тхе Схов 22
  • Брза МЛБ Тхе Схов 23 рецензија сваког начина игре ове године
  • Сви детаљи који су вам потребни да одлучите да ли је МЛБ Тхе Схов 23 вредан тога
  • Наша званична МЛБ Тхе Схов 23 оцена

МЛБ Тхе Схов 23 рецензија : Како се може поредити са МЛБ Тхе Схов 22?

Са новом игром која стиже сваке године, фанови се увек разумљиво питају шта тачно сваку нову верзију чини посебним осим ажурираних спискова. Док неке франшизе често заостају у томеслучај ове године, а највећи разлог је долазак Сторилинес-а у којима се појављују црначке лиге. Ако сте икада уживали у овој франшизи последњих година, МЛБ Тхе Схов 23 је апсолутно обавезан искључиво на основу вредности играња кроз каријере ових легенди црначке лиге. Искрено, тешко нам је да видимо да било који играч не ужива у причама, али постоје додатне предности у целој игри.

Избор да се елиминише пузање снаге у Диамонд Династи тренутно га чини једним од најприступачнијих, и да будем сасвим искрен, најмање предаторских, режима Ултимате Теам у било којој мејнстрим спортској симулацији. Микротрансакције су и даље присутне, али Сони Сан Диего је постигао најбољу равнотежу у индустрији када је у питању осигуравање да играчи „без потрошеног новца“ који одбијају да купе додатне Стубове могу остати конкурентни током целе године.

Франшизни режим и од марта до октобра имали су значајне надоградње због којих ће посвећени играчи вероватно бити узбуђени, а Роад то тхе Схов пружа једнако забаву у режиму каријере колико су играчи очекивали од њега. На крају, негативи за МЛБ Тхе Схов 23 су релативно мали.

Неки играчи можда желе више од свог омиљеног режима игре, а неколико малих грешака се задржава након покретања, али иначе, ово је једно од најсвеобухватнијих и најкомплетнијих годишњих издања у годинама. МЛБ Тхе Схов 23 такође наставља да води индустрију када јеодељењу, добра вест је да се МЛБ Тхе Схов 23 заиста осећа као огроман корак напред у односу на прошлу годину.

Основни начин игре и контроле се нису драстично променили, тако да би ветерани МЛБ Тхе Схов 22 требало лако да се врате када започнете своје путовање у најновијем издању. Фиелдинг је приметио најзначајнију промену у игри са реновирањем мерача који помаже да ствари буду свеже, а не формулисане, али то је прилагођавање које би играчи требало да могу да изврше прилично лако.

Диамонд Династи је доживела велике промене, укључујући реконструкцију која је уклонила страшну моћ коју многи обожаваоци мрзе да виде у годишњим режимима Ултимате Теам. Режим франшизе и од марта до октобра нису много промењени, али побољшања у скаутингу, процесу нацрта и додатно усавршавање оба режима биће добродошла за играче који тамо проводе своје време. Пут до емисије је мало углађен са редизајнирањем интерфејса у неким областима, али осећа се отприлике онако како играчи очекују.

Укупна презентација и искуство МЛБ Схов 23 наставља да се побољшава у односу на прошлогодишње основе, укључујући повратак коментаторског дуа Џона „Буга“ Сијамбија и Криса Синглтона. Са годинама и годинама аудио за замену, нови циклус линија додаје мало више разноликости коментарима ове године. Звук без коментара, попут звучних ефеката у игрици и миксовања, такође је постао још бољи ове године. Визуелно, игра је запањујућакао и увек, а додатне сцене и побољшања преклапања то само наглашавају.

Међутим, можда ниједан део МЛБ-а Тхе Схов 23 није више спектакуларан или запаженији од новог режима Сторилинес који урања у историју црначких лига. Искуство је неоспорно моћно, сјајно за игру и само је почетак вишегодишњег партнерства.

Историја бејзбола црначких лига оживљава као никада раније

Иако је у прошлости било прослава звезда попут Џекија Робинсона путем специјалног издања МЛБ Тхе Схов 21, његово име је само један од многих који су усидрили црначке лиге током ужасне ере бејзболске сегрегације. Ове године, са председником Музеја бејзбола црначке лиге Бобом Кендриком који служи као страствени историчар режима игре, Сторилинес повлачи завесу у ту историју.

Било да сте дугогодишњи навијач са неким познавањем историје црначких лига или млађи играч који потпуно не зна за ово време у историји бејзбола, чека вас посластица у МЛБ Тхе Схов 23. Ове године, Прва сезона, за коју се очекује да ће бити најмање петогодишње партнерство са Музејом бејзбола црначке лиге, истиче осам најважнијих имена у историји црначке лиге.

Сваки од следећих играча има своју посвећену епизоду у Сторилинес где играчи уче о свом доприносу игри и играју неке од својих најупечатљивијихтренуци:

• Сатцхел Паиге (????-1982) – Најсјајнија звезда Негро лиге
  • Хилтон Смитх (1907-1983) – Заборављена звезда
  • Рубе Фостер (1879-1930) – Отац црног бејзбола
  • Хенк Томпсон (1925-1969) – Разбијач баријера
  • Бак О'Нил (1911-2006) – Вођа мушкараца
  • Џеки Робинсон (1919-1972) – Бејзбол Највећи пионир
  • Јохн Доналдсон (1891-1970) – Велики Барнсторминг Сховман
  • Мартин Дихиго (1905-1971) – Ел Маестро

Док уроните у сваку појединачну епизоду, интервјуи са Кендриком учвршћују мод. Кендрикова страст према овим играчима и њихов историјски утицај на игру бејзбола су заразни, и заиста је немогуће не бити заробљен његовим приповедањем. МЛБ Тхе Схов 23 ово преплиће са ретким снимцима и фотографијама из ере црначке лиге кад год је то могуће.

Свака епизода је испуњена са осам појединачних тренутака које играчи морају успешно да поново креирају да би прешли у следећу. Након што се епизода заврши, вредна 90 ОВР верзија тог играча се додељује за употребу у Дијамантској династији.

За играче који желе да прошетају кроз тренутке и после тога слушају Кендрика, можете лако да прескочите видео сегменте и да касније погледате пуну неисечену верзију историје тог играча. Заједно чине оно што је у суштини дугометражни документарацо црначким лигама унутар МЛБ Тхе Схов 23, а овај режим је сада ослонац који ће наставити да истиче нове играче сваке године.

Прерада Диамонд Династи чини храбар избор за окончање пузања моћи

Било да се ради о МЛБ Тхе Схову или некој другој годишњој спортској сим франшизи, играчи упознати са режимима стила Ултимате Теам такође су упознати са у великој мери није волео моћ пузања које свака година доноси. За оне који нису упознати са овим термином, пузање снаге се односи на нове картице објављене током године које су јаче од свих картица објављених раније током године.

У прошлости је то значило да би играчи који су се трудили рано, али су направили паузу, брзо видели да њихова способност да остану конкурентни нестаје јер би укупни рејтинг њихове екипе заостајао. Уместо тога, МЛБ Тхе Схов 23 даје Диамонд Династи чисту листу са новом ротирајућом механиком за сетове и годишња доба.

Такође видети: Откријте најбоље Роблок игре 2022 са пријатељима

Свака сезона током године учиниће да карте из сета 1, сета 2 и/или сета 3 испуњавају услове за примарне режиме игре те сезоне и игру Диамонд Династи. Основне картице, као што су Ливе Сериес или оне зарађене у режиму Негро Леагуес, могу да се користе током целе године. Играчи такође добијају један слот за Вилд Цард, који омогућава коришћење једне неодговарајуће карте у вашем тиму, омогућавајући онима који посвете време побољшању дате карте помоћу Параллел КСП-а да је задрже у игри доле.

Мини сезона има нешто генералнонадоградње ове године, укључујући нове стадионе, и промене правила као што је универзални изабрани нападач су сада по први пут активне у Дијамантској династији. Ово укључује могућност играња правог двосмерног играча као што је Шохеи Охтани и као бацач и као играч. Диамонд Династи ће се искусним играчима осећати прилично познато, али би требало да остане забавно много дуже захваљујући овогодишњим променама.

Роад то тхе Схов поново доноси резултате, али пакет се није много променио

Природа годишњих издања као што је МЛБ Тхе Схов 23 је да су, наравно, неки режими игре вероватно да добије више пажње од других током сваког развојног циклуса. Бескрајна природа ових франшиза значи да ће програмери често провести неколико година припремајући делове за надоградње и функције које једноставно немају времена да заврше у једној години.

Нажалост, то значи да су неки режими игре занемарени између игара, а за неке играче, Роад то тхе Схов ће бити тај режим игре. Постоје нека мања побољшања као што су преуређени екран за учитавање играча и префињен мени за избор тима на почетку новог чувања. Изазови у вашим играма Роад то тхе Схов су мало бољи ове године јер многи нуде звездице програма или пакет опреме као награду поред побољшања атрибута, али целокупно искуство се не осећа много другачије него прошле године.

Уштеди из године у годинуостају карика која недостаје, а интеграција са Диамонд Династи за ваш Баллплаиер смањује вероватноћу да ће се то променити у наредним годинама. Иако се не може порећи да је Роад то тхе Схов још увек права експлозија у МЛБ Тхе Схов 23, промене можда неће бити довољне да убеде посвећене играче да загризу за ово издање.

Скаутинг и надоградње нацрта стижу за режим франшизе и од марта до октобра

Било да вам се више допада поједностављен ток од марта до октобра или детаљни режим франшизе, постоје добре вести о оба фронтови у МЛБ Тхе Схов 23. Промене лиге попут новог постсезонског формата и „правила Охтанија“ да бацачи остају у ДХ након што су смењени су сада у потпуности примењени, а МЛБ драфт је сада померен на своје тачно место у средини сезоне, а не да буде вансезонски догађај у режиму франшизе као претходних година.

Међутим, највећа надоградња ове године мора да буде обновљена генерација потенцијалних клијената и начин на који ће се упарити са унапређеним извиђањем и тим горе поменутим нацртом. Логика генерисања потенцијалних клијената је ревидирана ове године, тако да ће часови заправо бити много прецизнији са мешавином матураната, млађих играча на колеџу и других старијих учесника на драфту.

Упоредо са тим надоградњама, систем извиђача је обновљен са више дубине и изазова док радите на проналажењу правих потенцијалних клијената у које можете инвестирати. Наравно,за МЛБ Тхе Схов 23 и тренутно се не очекује да ниједна неће бити објављена ове године, микротрансакције се враћају за оне који желе да учитају валуту у игри за Диамонд Династи. Ево цена за пакете МЛБ Тхе Схов 23 стубова:

• 1,000 Стубс – $0,99
  • 5,000 Стубс – $4,99
  • 11.000 Стубс – $9.99
  • 24.000 Стубс – $19.99
  • 67.500 Стубс – $49.99
  • 150.000 Стубс – 99,99 УСД

За оне који планирају да посвете време Дијамантској династији, издања Дигитал Делуке и Цаптаин долазе са неколико пакета, двоструким наградама за свакодневну пријаву и сноп стубова. Добићете 30.000 Стуб-ова са Дигитал Делуке Едитион-ом, али само 10.000 Стуб-ова са Тхе Цаптаин Едитион-ом МЛБ Тхе Схов 23. Оба специјална издања такође укључују двоструко право на ПлаиСтатион-у и Ксбок-у, тако да ће играчи добити и Ксбок Оне и Ксбок Сериес Кссве ове промене ће такође утицати на општу логику која управља начином рада франшизног режима и од марта до октобра.

Као и увек, логичке промене су укључивале даље побољшање трговинске логике између тимова у франшизи и од марта до октобра. Без сумње ће и даље бити неких промена у игри због којих се чешете по глави, али понекад се то једноставно своди на то да тимови виде вредност играча и сопствене потребе другачије него што бисте очекивали.

МЛБ Тхе Схов 23 датум објављивања, платформе, издања, цена и микротрансакције

Сада када су начин играња и промене режима игре у овогодишњем издању рашчлањени, вреди нагласити неки од логистичких детаља игре за играче који још увек одлучују да ли је то право за њих.

Такође видети: Седам неодољивих слатких дечака Роблок ликова које треба да испробате

Након што је стигао на рани приступ 24. марта, датум издавања МЛБ Тхе Схов 23 широм света био је 28. март 2023. Као и прошле године, МЛБ Тхе Схов 23 је доступан на ПС4, ПС5, Ксбок Оне, Ксбок Сериес Иксодноси се на стабилност игре, као и на одзив и дизајн интерфејса. МЛБ Тхе Схов 23 се мање руши, лакши је и бржи за навигацију и једноставно изгледа боље од било које друге годишње спортске франшизе.

Једино питање које заиста треба да се запитате је када ћете моћи да набавите МЛБ Тхе Схов 23 и које издање је најбољи избор, јер ова игра апсолутно вреди тога за све играче. Сони Сан Диего је још једном поставио стандард. МЛБ Тхе Схов 23 се већ осећа као најбоља спортска игра године.

Званични МЛБ Тхе Схов 23 Оцена: 9.5 од 10

Ова МЛБ Тхе Схов 23 рецензија је заснована на игрици из Дигитал Делуке издања на Ксбок серији Икс

Едвард Алварадо је искусни ентузијаста игара и бриљантан ум иза прослављеног блога Оутсидер Гаминг. Са незаситном страшћу за видео игрице која траје неколико деценија, Едвард је свој живот посветио истраживању огромног света игара које се стално развија.Пошто је одрастао са контролором у руци, Едвард је развио стручно разумевање различитих жанрова игара, од пуцачина препуних акције до импресивних авантура играња улога. Његово дубоко знање и стручност блистају у његовим добро истраженим чланцима и рецензијама, пружајући читаоцима вредне увиде и мишљења о најновијим трендовима у игрицама.Едвардове изузетне вештине писања и аналитички приступ омогућавају му да пренесе сложене концепте игара на јасан и концизан начин. Његови стручно направљени водичи за играче постали су неопходни пратиоци за играче који желе да освоје најизазовније нивое или открију тајне скривеног блага.Као посвећен играч са непоколебљивом посвећеношћу својим читаоцима, Едвард је поносан што је испред свих. Он неуморно претражује универзум игара, држећи прст на пулсу вести из индустрије. Оутсидер Гаминг је постао поуздан извор за најновије вести о играма, осигуравајући да су ентузијасти увек у току са најзначајнијим издањима, ажурирањима и контроверзама.Осим својих дигиталних авантура, Едвард ужива да се урони у њихжива заједница игара. Активно се сарађује са колегама играчима, негујући осећај другарства и подстичући живахне дискусије. Кроз свој блог, Едвард има за циљ да повеже играче из свих сфера живота, стварајући инклузивни простор за дељење искустава, савета и међусобну љубав према свим стварима у вези са играма.Уз убедљиву комбинацију стручности, страсти и непоколебљиве посвећености свом занату, Едвард Алварадо се учврстио као поштован глас у индустрији игара. Било да сте обичан играч који тражи поуздане рецензије или страствени играч који тражи инсајдерско знање, Оутсидер Гаминг је ваша крајња дестинација за све ствари у игрицама, на челу са проницљивим и талентованим Едвардом Алварадом.