MLB The Show 23 Recenzija: Crnačke lige ukradu šou u NearPerfect Releaseu

Početak još jedne Major League Baseball sezone znači izdavanje još jednog izdanja MLB The Showa, a MLB The Show 23 je jedna od najboljih verzija dugogodišnje bejzbol sim franšize u posljednjih nekoliko godina. Priče Negro Leagues su u centru pažnje, ali to nije sve čemu fanovi mogu da se raduju sa nekim glavnim načinima igre koji se uveliko povećavaju.

Vidi_takođe: Možete li probiti svoj put do vrha u Demon Soul Roblox Simulatoru?

Bilo da ste posvećeni načinima igre van mreže kao što su Franchise i Road to the Show ili želite da se borite protiv najtežeg takmičenja širom svijeta u Diamond Dynasty, ključno je znati po čemu se ovogodišnja igra razlikuje od zadnji. Za igrače koji su već neko vrijeme bili daleko od franšize, naša MLB The Show 23 recenzija će vam pomoći da odredite da li je ovo godina za ponovno zaron.

Vidi_takođe: EA UFC 4 ažuriranje 22.00: Tri besplatna nova borca

U ovoj recenziji ćete naučiti:

• Najbolje nove funkcije i nadogradnje u MLB The Show 23
  • Kako se igra i prezentacija u poređenju sa MLB The Show 22
  • Brza MLB The Show 23 recenzija svakog načina igre ove godine
  • Svi detalji koji su vam potrebni da odlučite isplati li se MLB The Show 23
  • Naša zvanična MLB The Show 23 ocjena

MLB The Show 23 recenzija : Kako se može porediti sa MLB The Show 22?

S obzirom da svake godine stiže nova igra, fanovi se razumljivo pitaju šta tačno svaku novu verziju čini posebnim osim ažuriranih spiskova. Dok neke franšize često zaostaju u tomeslučaj ove godine, a najveći razlog je dolazak Storylines-a u kojima su crnačke lige. Ako ste ikada uživali u ovoj franšizi posljednjih godina, MLB The Show 23 je apsolutna obaveza isključivo na osnovu vrijednosti igranja kroz karijere ovih legendi crnačke lige. Iskreno, teško nam je vidjeti da bilo koji igrač ne uživa u pričama, ali postoje dodatne prednosti u cijeloj igri.

Izbor za eliminaciju puzanja moći u Diamond Dynasty trenutno ga čini jednim od najpristupačnijih, i da budem sasvim iskren, najmanje predatorskih, Ultimate Team modova u bilo kojoj mainstream sportskoj simulaciji. Mikrotransakcije su i dalje prisutne, ali Sony San Diego je postigao najbolju ravnotežu u industriji kada je u pitanju osiguravanje da igrači koji ne potroše novac koji odbijaju kupiti dodatne Stubove mogu ostati konkurentni tokom cijele godine.

Franšizni način rada i od marta do oktobra imali su značajne nadogradnje zbog kojih će posvećeni igrači vjerovatno biti uzbuđeni, a Road to the Show pruža jednako zabavu u modu karijere koliko su igrači očekivali od njega. Konačno, negativi za MLB The Show 23 su relativno mali.

Neki igrači možda žele više od svog omiljenog načina igre, a nekoliko malih grešaka ostaje nakon lansiranja, ali inače, ovo je jedno od najsveobuhvatnijih i najpotpunijih godišnjih izdanja u godinama. MLB The Show 23 takođe nastavlja da vodi industriju kada jeodeljenju, dobra vest je da se MLB The Show 23 zaista oseća kao ogroman korak napred u odnosu na prošlu godinu.

Osnovni način igre i kontrole nisu se drastično promijenili, tako da bi se veterani MLB The Show 22 trebali lako smjestiti kada započnete svoje putovanje u najnovijem izdanju. Fielding je doživio najznačajniju promjenu u igrivosti s preuređenjem mjerača koji je pomogao da stvari ostanu svježe, a ne formulisane, ali to je prilagođavanje koje bi igrači trebali biti u mogućnosti napraviti prilično lako.

Diamond Dynasty je doživjela velike promjene, uključujući rekonstrukciju koja je uklonila strašnu moć koju mnogi obožavatelji mrze vidjeti u godišnjim Ultimate Team modovima. Režim franšize i od marta do oktobra nisu mnogo promijenjeni, ali poboljšanja u skautingu, procesu drafta i dodatno usavršavanje oba načina bit će dobrodošli za igrače koji tamo provode svoje vrijeme. Road to Show je malo uglađen sa redizajn interfejsa u nekim oblastima, ali oseća se otprilike onako kako će igrači očekivati.

Ukupna prezentacija i iskustvo MLB Show 23 nastavlja da se poboljšava u odnosu na prošlogodišnje osnove, uključujući povratak komentatorskog dvojca Jon “Boog” Sciambi i Chris Singleton. Sa godinama i godinama audio za zamjenu, novi ciklus linija dodaje malo više raznolikosti komentarima ove godine. Zvuk bez komentara, poput zvučnih efekata u igrici i miksanja, također je postao još bolji ove godine. Vizuelno, igra je isto tako zapanjujućakao i uvijek, a dodatne scene i poboljšanja preklapanja to samo naglašavaju.

Međutim, možda nijedan dio MLB-a The Show 23 nije više spektakularan ili zapaženiji od novog načina rada Storylines koji uranja u povijest crnačkih liga. Iskustvo je neosporno moćno, sjajno za igru ​​i samo je početak višegodišnjeg partnerstva.

Historija bejzbola crnačke lige oživljava kao nikada prije

Dok je u prošlosti bilo slavlja zvijezda poput Jackieja Robinsona putem specijalnog izdanja MLB The Show 21, njegovo ime je samo jedan od mnogih koji su usidrili crnačke lige tokom užasne ere bejzbolske segregacije. Ove godine, s predsjednikom Muzeja bejzbola Negro Leagues Bobom Kendrickom koji služi kao strastveni historičar moda igre, Storylines povlači zavjesu u tu povijest.

Bilo da ste dugogodišnji navijač s nekim znanjem o istoriji crnačkih liga ili mlađi igrač koji potpuno nije svjestan ovog vremena u povijesti bejzbola, čeka vas poslastica u MLB The Show 23. Ove godine, Prva sezona, za koju se očekuje da će biti najmanje petogodišnje partnerstvo sa Muzejom bejzbola crnačke lige, ističe osam najvažnijih imena u istoriji crnačke lige.

Svaki od sljedećih igrača ima svoju posvećenu epizodu u Storylines u kojoj igrači uče o svom doprinosu igri i igraju neke od svojih najupečatljivijihtrenuci:

• Satchel Paige (????-1982) – Najsjajnija zvijezda Negro lige
  • Hilton Smith (1907-1983) – Zaboravljena zvijezda
  • Rube Foster (1879-1930) – Otac crnog bejzbola
  • Hank Thompson (1925-1969) – Razbijač barijera
  • Buck O'Neil (1911-2006) – Vođa muškaraca
  • Jackie Robinson (1919-1972) – Bejzbol Najveći pionir
  • John Donaldson (1891-1970) – Veliki Barnstorming Showman
  • Martín Dihigo (1905-1971) – El Maestro

Dok uronite u svaku pojedinačnu epizodu, intervjui s Kendrickom usmjeravaju mod. Kendrickova strast prema ovim igračima i njihov istorijski uticaj na igru ​​bejzbola su zarazni, i zaista je nemoguće ne biti opčinjen njegovim pripovedanjem. MLB The Show 23 ovo prepliće s rijetkim snimcima i fotografijama iz doba crnačke lige kad god je to moguće.

Svaka epizoda je ispunjena sa osam pojedinačnih trenutaka koje igrači moraju uspješno rekreirati kako bi prešli u sljedeću. Nakon što se epizoda završi, vrijedna 90 OVR verzija tog igrača se dodjeljuje za korištenje u Diamond Dynasty.

Za igrače koji žele prošetati kroz trenutke i poslušati Kendricka nakon toga, možete lako preskočiti segmente videozapisa, a zatim kasnije pogledati punu neizrezanu verziju historije tog igrača. Zajedno čine ono što je u suštini dugometražni dokumentaraco crnačkim ligama unutar MLB The Show 23, a ovaj mod je sada oslonac koji će nastaviti da ističe nove igrače svake godine.

Prerada Diamond Dynasty čini hrabar izbor za okončanje puzanja moći

Bilo da se radi o MLB The Showu ili nekoj drugoj godišnjoj franšizi sportskog sim-a, igrači upoznati s načinima stila Ultimate Team također su upoznati s u velikoj mjeri ne voli puzanje moći koje svaka godina donosi. Za one koji nisu upoznati s tim pojmom, power creep se odnosi na nove kartice objavljene tijekom godine koje su jače od svih kartica objavljenih ranije u godini.

U prošlosti je to značilo da će igrači koji su snažno forsirali rano, ali su napravili pauzu, brzo vidjeli da njihova sposobnost da ostanu konkurentni nestaje jer bi ukupni rejting njihove ekipe zaostajao. Umjesto toga, MLB The Show 23 daje Diamond Dynasty čistu listu s novom rotirajućom mehanikom za setove i godišnja doba.

Svaka sezona tijekom godine učinit će karte iz seta 1, seta 2 i/ili seta 3 kvalifikovanim za primarne modove igre te sezone i igranje Diamond Dynasty. Osnovne kartice, kao što su Live Series ili one zarađene u modu Negro Leagues, mogu se koristiti tijekom cijele godine. Igrači također dobijaju jedan slot za Wild Card, koji omogućava korištenje jedne neodgovarajuće karte u vašem timu, omogućavajući onima koji posvete vrijeme poboljšanju date karte sa Parallel XP-om da je zadrže u igri dolje.

Mini Seasons ima nešto generalnonadogradnje ove godine, uključujući nove stadione, i promjene pravila kao što je univerzalni označeni napadač sada su aktivni u Diamond Dynasty po prvi put. Ovo uključuje mogućnost igranja pravog dvosmjernog igrača kao što je Shohei Ohtani i kao bacač i kao igrač. Diamond Dynasty će se iskusnim igračima osjećati prilično poznato, ali bi trebala ostati zabavna mnogo duže zahvaljujući ovogodišnjim promjenama.

Road to the Show ponovo donosi rezultate, ali paket se nije mnogo promijenio

Priroda godišnjih izdanja poput MLB The Show 23 je da su, naravno, neki načini igre vjerovatno da dobijete više pažnje od drugih tokom svakog razvojnog ciklusa. Beskrajna priroda ovih franšiza znači da će programeri često provesti nekoliko godina pripremajući dijelove za nadogradnje i funkcije koje jednostavno nemaju vremena da završe u jednoj godini.

Nažalost, to znači da su neki načini igre zanemareni između igara, a za neke igrače, Road to the Show će biti taj način igre. Postoje neka manja poboljšanja kao što je preuređeni ekran za učitavanje igrača i rafinirani meni za izbor tima na početku novog spremanja. Izazovi u vašim igrama Road to the Show su malo bolji ove godine jer mnogi nude zvjezdice programa ili paket opreme kao nagradu pored poboljšanja atributa, ali cjelokupno iskustvo se ne čini mnogo drugačijim nego prošle godine.

Uštede iz godine u godinuostaju karika koja nedostaje, a integracija sa Diamond Dynasty za vaš Ballplayer smanjuje vjerovatnoću da će se to promijeniti u narednim godinama. Iako se ne može poreći da je Road to the Show još uvijek sjajan u MLB The Show 23, promjene možda neće biti dovoljne da uvjere posvećene igrače da zagrizu za ovo izdanje.

Skauting i nadogradnje za nacrte stižu za franšizni način rada i od marta do listopada

Bilo da vam se draži aerodinamični tok od marta do listopada ili sitnica franšiznog načina rada, postoje dobre vijesti o oba frontovi u MLB The Show 23. Promjene lige poput novog postsezonskog formata i “pravila Ohtanija” da bacači ostaju u DH nakon što su smijenjeni sada su u potpunosti implementirani, a MLB draft je sada pomjeren na svoje tačno mjesto u sredini sezone umjesto da bude vansezonski događaj franšize kao prethodnih godina.

Međutim, najveća nadogradnja ove godine mora biti obnovljena generacija potencijalnih klijenata i način na koji će se upariti s nadograđenim skautingom i tim gore spomenutim nacrtom. Logika generisanja potencijalnih klijenata je revidirana ove godine, tako da će časovi zapravo biti mnogo precizniji sa mešavinom maturanata, mlađih igrača na koledžu i drugih starijih učesnika na draftu.

Zajedno sa tim nadogradnjama, sistem izviđanja je obnovljen sa više dubine i izazova dok radite na pronalaženju pravih potencijalnih klijenata u koje možete ulagati. Naravno,za MLB The Show 23 i trenutno se ne očekuje da će nijedna biti objavljena ove godine, mikrotransakcije se vraćaju za one koji žele da učitaju valutu u igri za Diamond Dynasty. Evo cijena za pakete MLB The Show 23 stubova:

• 1000 Stubs – 0,99 $
  • 5000 Stubs – $4,99
  • 11.000 Stubs – $9.99
  • 24.000 Stubs – $19.99
  • 67.500 Stubs – $49.99
  • 150.000 Stubs – 99,99 USD

Za one koji planiraju posvetiti vrijeme Diamond Dynasty, izdanja Digital Deluxe i Captain dolaze sa nekoliko paketa, dvostrukim dnevnim nagradama za prijavu i snop stubova. Dobit ćete 30.000 Stubova uz Digital Deluxe Edition, ali samo 10.000 Stubova s ​​The Captain Edition MLB The Show 23. Oba specijalna izdanja također uključuju dvostruko pravo na PlayStation i Xbox, tako da će igrači dobiti i Xbox One i Xbox Series Xsve ove promene će takođe uticati na opštu logiku koja upravlja načinom rada franšize i od marta do oktobra.

Kao i uvijek, logičke promjene su uključivale dalje poboljšanje trgovinske logike između timova u franšizi i od marta do oktobra. Bez sumnje će i dalje biti nekih zamjena u igri zbog kojih se češete po glavi, ali ponekad se to jednostavno svodi na to da timovi vide vrijednost igrača i svoje potrebe drugačije nego što biste očekivali.

MLB The Show 23 datum izlaska, platforme, izdanja, cijena i mikrotransakcije

Sada kada su način igranja i promjene načina igre u ovogodišnjem izdanju raščlanjeni, vrijedi istaknuti neki od logističkih detalja igre za igrače koji još uvijek odlučuju da li je to pravo za njih.

Nakon što je stigao za rani pristup 24. marta, datum izdavanja MLB The Show 23 širom svijeta bio je 28. mart 2023. Kao i prošle godine, MLB The Show 23 je dostupan na PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series Xdolazi do stabilnosti igre, kao i odziva interfejsa i dizajna. MLB The Show 23 se manje ruši, lakši je i brži za navigaciju i jednostavno izgleda bolje od bilo koje druge godišnje sportske franšize.

Jedino pitanje koje zaista trebate sebi postaviti je kada ćete moći nabaviti MLB The Show 23 i koje izdanje je najbolji izbor, jer ova igra apsolutno vrijedi za sve igrače. Sony San Diego je još jednom postavio standard. MLB The Show 23 se već osjeća kao najbolja sportska igra godine.

Službeni MLB The Show 23 Ocjena: 9.5 od 10

Ova MLB The Show 23 recenzija je zasnovana na igrici iz Digital Deluxe izdanja na Xbox seriji X

Edward Alvarado je iskusni entuzijasta igara i briljantan um iza proslavljenog bloga Outsider Gaming. Uz nezasitnu strast za video igricama koja traje nekoliko decenija, Edward je svoj život posvetio istraživanju ogromnog svijeta igara koji se stalno razvija.Pošto je odrastao s kontrolorom u ruci, Edward je razvio stručno razumijevanje različitih žanrova igara, od pucačina prepunih akcije do impresivnih avantura igranja uloga. Njegovo duboko znanje i stručnost blistaju u njegovim dobro istraženim člancima i recenzijama, pružajući čitateljima vrijedne uvide i mišljenja o najnovijim trendovima u igricama.Edwardove izuzetne vještine pisanja i analitički pristup omogućavaju mu da prenese složene koncepte igara na jasan i koncizan način. Njegovi stručno izrađeni vodiči za igrače postali su neophodni pratioci za igrače koji žele osvojiti najizazovnije nivoe ili otkriti tajne skrivenog blaga.Kao posvećeni igrač s nepokolebljivom posvećenošću svojim čitaocima, Edward se ponosi time što ostaje ispred krivulje. Neumorno pretražuje svemir igara, držeći prst na pulsu vijesti iz industrije. Outsider Gaming je postao pouzdan izvor najnovijih vijesti o igrama, osiguravajući da su entuzijasti uvijek u toku sa najznačajnijim izdanjima, ažuriranjima i kontroverzama.Osim svojih digitalnih avantura, Edward uživa u uranjanjuživa zajednica igara. Aktivno se sarađuje sa kolegama igračima, njegujući osjećaj drugarstva i podstičući živahne diskusije. Kroz svoj blog, Edward ima za cilj da poveže igrače iz svih sfera života, stvarajući inkluzivni prostor za razmjenu iskustava, savjeta i međusobnu ljubav prema svim stvarima igranja.Uz uvjerljivu kombinaciju stručnosti, strasti i nepokolebljive predanosti svom zanatu, Edward Alvarado se učvrstio kao cijenjen glas u industriji igara. Bilo da ste običan igrač koji traži pouzdane recenzije ili strastveni igrač koji traži insajdersko znanje, Outsider Gaming je vaša krajnja destinacija za sve stvari igranja, koju vodi pronicljivi i talentirani Edward Alvarado.