Recenzija OOTP 24: Bejzbol izvan parka ponovno postavlja platinasti standard

Nova sezona je u tijeku, a s njom stiže i Out of the Park Baseball 24. Sa serijom izgrađenom na temelju dva desetljeća inovacija u simulaciji bejzbola, naša recenzija OOTP 24 dublje će istražiti kako su ovogodišnje nove značajke i nadogradnje pogurati autentičnost još više.

Također smo odvojili vrijeme da razgovaramo s Richom Grishamom, direktorom poslovnog razvoja u Com2uS-u, o zajednici oko Out of the Park Baseball i najnovijim promjenama u igri. Bilo da niste upoznati s sandboxom, tako autentično da ga profesionalci koriste, ili tražite pravo vrijeme za nadogradnju, naša OOTP 24 recenzija pomoći će vam da saznate kako najnoviji nastavak blista.

U ovoj recenziji naučit ćete:

• Kako zajednica OOTP 24 pomaže novim igračima da zarone u
  • Pravo značenje krajnje prilagodbe u franšizi
  • Nove značajke čine sustave trgovanja autentičnijim nego ikad
  • Kako su navijači potaknuli nadogradnje na Owner Goals i međunarodni skauting
  • Naša službena ocjena Out of the Park Baseball 24

OOTP 24 Recenzija: Prilagodba i zajednica blistaju u igri Out of the Park Baseball

Out of the Park Baseball 24 temelji se na dva desetljeća inovacija u igricama, ali to čini na konkretnim temeljima zajednice koji apsolutno voli njihov beskonačni bejzbolski pješčanik. Osim raščlanjivanja ovogodišnjih novih značajki u ovoj recenziji OOTP 24, imali smo prilikuautentično iskustvo moguće za diehard obožavatelje, a OOTP 24 nije ništa drugačiji.

Out of the Park Baseball 24 datum izdavanja, platforme, sistemski zahtjevi, cijena i mikrotransakcije

Prije završetka našu OOTP 24 recenziju, vrijedi odvojiti trenutak da ocrtate logistiku za obožavatelje koji bi još uvijek mogli biti dvoumljivi oko toga je li sada vrijeme da skoče u akciju. Out of the Park Baseball 24 lansiran u cijelom svijetu s datumom izlaska 24. ožujka 2023.

OOTP 24 trenutačno je dostupan na PC-u, Macu i Linuxu s opcijama kupnje izravno putem web stranice Out of the Park Developments ili putem Steama. U oba slučaja, igra je trenutačno dostupna za 39,99 USD na svim platformama.

Ne postoje posebna izdanja niti plaćeni DLC za Out of the Park Baseball 24, ali uključuje mikrotransakcije koje par s načinom Perfect Team. Za igrače koji uživaju u tom načinu rada, imaju opciju kupnje savršenih bodova za korištenje u igri po sljedećim cijenama:

• 1000 savršenih bodova – 0,99 USD
  • 5,500 savršenih bodova – 4,99 USD
  • 12,000 savršenih bodova – 9,99 USD
  • 25,000 savršenih bodova – 19,99 USD
  • 75,000 Perfect Points – 49,99 USD
  • 175,000 Perfect Points – 99,99 USD

Kao i većina naslova, Perfect Team još uvijek pruža mnogo mogućnosti kako bi igrači izgradili svoje kolekcije bez potrebe za trošenjemdodatni novac na igru. Igrači koji se nadaju da će ga isprobati i dalje će imati mnogo načina da se natječu ako "ne troše novac", a oni koji se jednostavno žele držati simulacija franšize mogu izbjeći Perfect Team u cijelosti u igri ako žele.

OOTP 24 recenzija i ocjena: Isplati li se?

Kada treba odlučiti isplati li se izdanje, jedno od najvažnijih pitanja koje treba postaviti je je li igra uspješno isporučena na zabavi koju je obećavala. Igrajući igru ​​za našu recenziju OOTP 24, postalo je divno lako izgubiti se u njenom čudu nakon što su preskočene najranije prepreke u uputama.

Kao i većina većih strateških simulacijskih igara, posrnut ćete nekoliko puta. Vaši prvi pokušaji vjerojatno će naići na aspekte koje niste ni razmatrali, ali pravljenje tih pogrešaka dio je učenja svih različitih stvari koje OOTP 24 ima moć učiniti. Out of the Park Baseball je vrsta igre koja će biti samo eksponencijalno zabavnija što je dulje igrate, jer definitivno postoji način da radite stvari za koje niste ni znali da postoje.

S cijena punu trećinu niža čak i od prošlih generacija vrhunskih sportskih naslova, vrijedi imati na umu da je jedini način franšize koji je čak i blizu OOTP 24 NBA 2K23 zbog uvođenja MyNBA Eras. Međutim, Out of the Park Baseball pružatu razinu povijesnog dubinskog poniranja i uranjanja godinama i samo je poboljšava sa svakim nastavkom.

Kao i svaki dobar pješčanik, u određenoj mjeri, jedino ograničenje je vaša mašta i vrste stvari koje želite učini to. Za neke igrače to bi moglo značiti skok u današnju ligu na najvećim mogućim poteškoćama i stvarno testiranje poznajete li sport bolje od profesionalaca. Za druge, to bi moglo značiti izgradnju lige koja nije nalik ničemu što je ovaj sport ikada vidio.

Vidi također: Lokacije svih dijelova svemirskog broda GTA 5

Kad programeri vole svoj zanat, to se vidi. Zaista je teško pronaći bilo kakve upadljive nedostatke u OOTP 24, čak i ako nema toliko načina igre ili istu kvalitetu grafike koju neke veće igre donose na stol. Out of the Park Baseball zna da ima samo jedan posao, a taj posao obavlja bolje od bilo koje druge igre na tržištu.

Službena ocjena Out of the Park Baseball 24: 10 od 10

Ova recenzija Out of the Park Baseball 24 temelji se na igri iz Steam verzije u sustavu Windows.

razgovarajte s Richom Grishamom o najnovijem dolasku iz Out of the Park Developments kao dijelu Com2uS-a.

Kao igra koja ima za cilj pružiti igračima što je moguće bliže beskonačnoj količini opcija, Out of the Park Baseball 24 riskira da bude pomalo zastrašujuća za nove igrače koji žele zaroniti. OOTP 23 pozabavio se time uvođenjem vodiča na zaslonu kroz cijelu igru ​​koji nastavljaju pružati veliki poticaj u najnovijem dolasku, a Rich Grisham također je naglasio snagu postojeće zajednice igrača kada smo razgovarali.

“Redovito, gotovo svakodnevno, oduševljen sam koliko je zajednica Out of the Park Baseball gostoljubiva. Bilo da je to u našem Discordu, koji ima, mislim, gotovo 12.000 članova, ili je to u našim forumima, koji postoje već nekoliko desetljeća,” objasnio je Grisham. “Ne pokušavam nikoga kritizirati, baš suprotno, ali za razliku od nekih gaming zajednica gdje se ljudi koji su novi mogu zastrašiti, zapravo je suprotno. Kad god se nova osoba pojavi na Discordu ili na forumima i kaže 'hej, ja sam nov u igri, ima li prijedloga, savjeta', nevjerojatno je kako ljudi brzo priskaču i pomažu.”

“To je vrlo gostoljubiva, prijateljska zajednica. Relativno je malen i tijesno povezan, a ljudi stvarno uživaju pomažući pridošlicama da uživaju u igri", rekao je Grisham. “Jedna je stvar imati tutorial koji tiznam, treba na neki način obuhvatiti sve. Druga je stvar kada netko kaže 'Stvarno želim znati koji je najbolji način da potpišem međunarodnog slobodnog agenta', zar ne? Kao, to je vrlo specifična stvar. A kada ljudi kažu da im je potrebna pomoć za ta specifična područja, vrlo brzo dobiju pomoć od naše nevjerojatne zajednice.”

OOTP Developments također nudi opsežan online priručnik za igrače koji se može pretraživati, ali ništa se ne može usporediti s mogućnošću grupnog pristupa odgovor zajednice ispunjene igračima koji imaju dugogodišnje iskustvo u stvaranju magije u igri Out of the Park Baseball. Samo da bi stekao uvid u to koliko stvari mogu postati prilagodljive, Rich Grisham je raspravljao o nekoliko od mnogih mogućnosti koje igrači imaju u OOTP 24.

“Možete, uz gotovo bilo koji razlog, postaviti svoj bejzbolski svemir kako god želiš. Na primjer, ako želite započeti s Major League Baseballom kakav se trenutno igra do ove minute s pravilima i novim stvarima i DH u obje lige, zabranom smjena i svim tim, možete to učiniti. Ako želite napraviti nekoliko izmjena i kažete 'Ne sviđa mi se činjenica da su zabranili smjene. Htio sam da budu uključene smjene.' I označite kućicu, i smjene su sada uključene.”

“S druge strane možete reći 'Ne sviđa mi se kako su divizije Američke lige i Nacionalne lige postaviti. Želim konstruirati potpuno novi način vođenja bejzbola. Želim stvarati novolige, nove divizije, novi timovi, a ja samo želim imati fantasy draft i ponovno izgraditi bejzbol po vlastitoj slici s, umjesto 30 timova, želim 50 timova ili želim 20 timova. Želim DH u jednoj ligi i ne želim DH u drugoj ligi. I želim staviti Mikea Trouta u Phillies i želim staviti Ohtanija u Dodgerse.’ Možete u potpunosti izgraditi svoj vlastiti potpuno prilagođeni svemir u smislu timova, pravila, tko je u doigravanju,” nastavio je Grisham. “Možete postaviti više razina na kojima možete imati promociju i ispadanje poput europskog nogometa. Možete doslovce stvoriti svoj vlastiti potpuno prilagođeni svijet koristeći stvarne timove, stvarne igrače ili izmišljene timove i izmišljene igrače, ili mješavinu oboje.”

U igranju igre tijekom posljednjih nekoliko tjedana dok sam pripremao ovaj OOTP 24 pregleda, nijedna sesija igre ne prođe a da se ne otkrije neki novi način da podignete prilagodbu i uranjanje na još jedan stupanj. Od malih detalja kao što je učitavanje vlastite fotografije generalnog direktora kako bi izgledalo kao da Stan Hansen doista vozi Houston Astros iz 1995. do čudesne simulacije povijesnih godina da vidite koliko su stvari mogle biti drugačije, nikad nećete prestati otkrivati ​​nove načine uživajte u igri Out of the Park Baseball 24.

Trgovanje se podiže na razinu u OOTP 24 s nekoliko novih značajki

Jedan od najtežih aspekata za utvrditi u bilo kojem načinu franšize sportske simulacije je trgovanje , ali IzPark Baseball 24 nastavlja gurati naprijed s autentičnošću koja podiže višestruke aspekte trgovanja na novu razinu ove godine. Stigao je novi sustav trgovačke reputacije, a Rich Grisham objasnio je kako su timovi iz stvarnog svijeta poput Tampa Bay Raysa inspirirali inovacije u ovom području OOTP-a 24.

“Sustav trgovačke reputacije još je jedna stvar koja se zapravo temelji na onoga što smo vidjeli da se događa u stvarnoj igri, u stvarnom svijetu. Na primjer, Tampa Bay Rays poznati su samo po tome što su jako dobri u trgovanju. Čini se da igrači koje dobiju igraju bolje od igrača koje šalju, a zbog toga su mnoge momčadi iz stvarnog svijeta oprezne u trgovini s Raysima.”

"Stvarno smo željeli predstaviti boljeg mehaničara koji ne predstavlja samo to, već i s kim je dobro poslovati, a s kim možda nije dobro", nastavio je. “Ako ste tip osobe koja pregovara i pregovara, a zatim nekoliko puta ne povuče okidač, vaša reputacija će se promijeniti na temelju vaših postupaka i ponašanja. Timovi će biti više ili manje voljni sklapati dogovore s vama.”

Još jedan način na koji su stvari postale točnije ove godine je novo iskustvo Dynamic Trading Deadline Day, koje obnavlja tu točku u sezoni kako bi pokušalo uhvatiti kaotična energija koju fanovi vide svake godine kada stigne. Dok su povratne informacije igrača ponovno odigrale ulogu,Grisham je objasnio da je ovo također jedna značajka za koju se nadao da će biti nadograđena neko vrijeme.

"Volim sportske video igre. Uvijek jesam, i uvijek ću. Jedna od stvari koje volim kod FIFA-e je dan prijelaznog roka kada sat odbrojava i pokazuje vam tko se kreće i postoji element tjeskobe i gotovo uzbuđenja i nervoze u tome," objasnio je. "Godinama smo razgovarali o tome, ali uspjeli smo doista iskristalizirati ono što smo željeli da iskustvo trgovinskog roka bude ove godine."

“U biti smo samo htjeli uvesti razinu uzbuđenja jer opet, sada je drugačije nego što je bilo prije 10 ili 15 godina. Sada je u Major League Baseballu dan roka za razmjenu velika stvar. MLB mreža radi cijeli dan. Dogovori stižu. To se događa na društvenim mrežama. Htjeli smo u igru ​​unijeti više te razine uzbuđenja u ovom trenutku, i odatle je sve ovo došlo," rekao je Grisham. “Gledao sam što rade druge igre, kao što mi uvijek radimo, i gledao što se događa u stvarnom svijetu Major League Baseballa. Samo smo htjeli to učiniti uzbudljivim iu stvarnom vremenu i [igračima dati] strah da će nešto propustiti. Ako ne daš tu ponudu, o moj Bože, tip je upravo razmijenjen u drugi tim."

Vidi također: Call of Duty Modern Warfare II: Vodič za kontrole za PlayStation, Xbox, PC i način rada kampanje Savjeti za početnike

Konačna prilagodba trgovanja ove godine je ona koja će utjecati na svaki njegov aspekt, kao OOTP 24 uvodi tvrdi način za trgovanje kojiomogućuje igračima da onemoguće korisni gumb "neka ovo radi" tijekom postavljanja trgovine i prisiljava igrače da predaju prijedloge za trgovinu prije nego dobiju povratnu informaciju od protivničkog tima o tome kako bi mogli odgovoriti na ponudu. Grisham je govorio o tome kako neki igrači možda žele lakše vrijeme, nešto što će i dalje moći učiniti, ali drugi žele taj dublji izazov.

“Tu dolazi Trading Hard Mode. Neki od naših igrača stvarno , stvarno žele taj značajan izazov. I ne za ništa. Neki od naših igrača zapravo su ljudi koji rade u prednjim uredima Major League Baseballa i dobili smo povratne informacije koje su nam pomogle da i taj način učinimo malo boljim,” objasnio je.

"Bilo je gotovo kao da želimo biti sigurni da se možemo mjeriti sa stvarnim svijetom kada je trgovanje u pitanju, jer prodajemo igru ​​na temelju autentičnosti. Stoga smo željeli biti sigurni da igračima možemo pružiti najautentičniju razinu trgovanja koju imamo, 'jer je trgovanje tako veliki dio bejzbola.'

“Svaki tim je stvarno, jako pametan. Znaš što mislim? Moći ćete sklopiti razmjenu s timom samo ako oni dobivaju nešto vrijedno što žele, a vi dobivate nešto vrijedno što želite,” nastavio je Grisham. “Odatle je to došlo. I opet, prepoznajemo da neki ljudi to žele, a ponekad ne žele. Obojestvari su u redu i želimo da se ljudi mogu zabaviti i imati izazov. A ponekad to mogu biti drugačija iskustva.”

Nastavak razvoja uz bejzbolsku igru

Nekoliko drugih ovogodišnjih ključnih poboljšanja značajki uključivalo je obnovljene ciljeve vlasnika i promjene međunarodnog Sustav amaterskih slobodnih igrača. Kao što je Rich Grisham rekao kad smo razgovarali, Out of the Park Baseball 24 ne nastoji samo nadograditi postojeće značajke, već mora nastaviti s inovacijama jer se sama bejzbolska igra mijenja sa svakom godinom.

“ Međunarodni skauting bio je velika stvar jer je to bilo jedno od područja naše igre koje nije stvarno dobilo nadogradnju nekoliko sezona. Kao i mnoge stvari u bejzbolu, mnogo toga se promijenilo s međunarodnim skautiranjem u posljednjih četiri ili pet godina, pravila i financije,” rekao je. “To je došlo izravno iz zajednice. To je upravo ono odakle je došlo i zadovoljni smo kako je ispalo. Dobivamo puno dobrih povratnih informacija o tome."

"[Ciljevi vlasnika] još su jedan koji nije bio nadograđen već neko vrijeme, a ljudi su govorili 'hej, vidi, vjerojatno bi trebao ponovno ih isprobajte i modificirajte ili dotjerajte.' Mnoge stvari koje radimo dolaze izravno iz zajednice i [to je] blagoslov i prokletstvo,” objasnio je Grisham. “Blagoslov Out of the Park Baseballa je svaki pojedinigodine dobivamo novu priliku za isporuku nove igre s novim značajkama i novim nadogradnjama i novim promjenama. Prokletstvo je u tome što nemate baš puno vremena za to. S igrom kao što je Out of the Park Baseball gdje je studio tako mali, zapravo postoje samo četiri programera i oni moraju raditi sve [od] razvoja usluge uživo [do] razvoja osnovne igre, sve takve stvari.”

“Kada izdajemo Out of the Park svake godine, održavamo tu igru ​​i servisiramo je oko šest ili sedam mjeseci. Stalno radimo zakrpe i ažuriranja. Dakle, možete provesti samo dva ili tri mjeseca stvarno radeći dizajn i razvoj igre za sljedeću godinu. Dakle, stvarno moramo odrediti prioritete i shvatiti što možemo učiniti dobro s resursima koje imamo i vremenom koje imamo. Zato ponekad prođe tri ili četiri godine kada skauting ili međunarodni skauting ili vlastiti ciljevi ne dobiju ljubav, ali mi radimo druge stvari," rekao je. “Opet, bejzbol se dosta promijenio u posljednje tri ili četiri godine. A i ciljevi vlasnika su se promijenili, zar ne? Nije lako, ali puno je lakše ući u doigravanje sada nego prije pet godina, sigurno nego prije 10 ili 15 godina.”

Ta predanost držanju koraka s parnjakom u stvarnom svijetu osjeća se posvuda Out of the Park Baseball 24. Svaki novi nastavak gura stvari nekoliko koraka bliže pružanju najvišeg

Edward Alvarado iskusni je zaljubljenik u igrice i briljantni um iza proslavljenog bloga Outsider Gaming. S nezasitnom strašću prema video igrama koja traje nekoliko desetljeća, Edward je posvetio svoj život istraživanju golemog svijeta igara koji se neprestano razvija.Budući da je odrastao s kontrolerom u ruci, Edward je razvio stručno razumijevanje različitih žanrova igara, od akcijskih pucačina do avanturističkih igranja uloga. Njegovo duboko znanje i stručnost blistaju u njegovim dobro istraženim člancima i recenzijama, pružajući čitateljima vrijedne uvide i mišljenja o najnovijim trendovima u igricama.Edwardove iznimne vještine pisanja i analitički pristup omogućuju mu da prenese složene koncepte igara na jasan i koncizan način. Njegovi stručno izrađeni vodiči za igrače postali su ključni suputnici za igrače koji žele osvojiti najizazovnije razine ili otkriti tajne skrivenog blaga.Kao predani igrač s nepokolebljivom predanošću svojim čitateljima, Edward se ponosi što ostaje ispred krivulje. Neumorno pretražuje svemir igara, držeći prst na pulsu vijesti iz industrije. Outsider Gaming postao je pouzdani izvor najnovijih vijesti o igrama, osiguravajući da entuzijasti uvijek budu u tijeku s najznačajnijim izdanjima, ažuriranjima i kontroverzama.Izvan svojih digitalnih avantura, Edward voli uroniti u njihživahnu zajednicu igrača. Aktivno se druži s kolegama igračima, njegujući osjećaj prijateljstva i potičući živahne rasprave. Putem svog bloga, Edward ima za cilj povezati igrače iz svih sfera života, stvarajući inkluzivan prostor za razmjenu iskustava, savjeta i zajedničke ljubavi prema svemu što se tiče igranja.S uvjerljivom kombinacijom stručnosti, strasti i nepokolebljive predanosti svom zanatu, Edward Alvarado se učvrstio kao cijenjen glas u industriji igara. Bilo da ste povremeni igrač koji traži pouzdane recenzije ili strastveni igrač koji traži insajdersko znanje, Outsider Gaming je vaše krajnje odredište za sve što se tiče igranja, a vodi ga pronicljivi i talentirani Edward Alvarado.