OOTP 24 recenzija: Bejzbol van parka ponovo postavlja platinasti standard

Nova sezona je u toku, a s njom dolazi i Out of the Park Baseball 24. Sa serijom izgrađenom na dvije decenije inovacija simulacije bejzbola, naša OOTP 24 recenzija će dublje istražiti kako ovogodišnje nove funkcije i nadogradnje još više potisnuti autentičnost.

Također smo izdvojili vrijeme da razgovaramo s Richom Grishamom, direktorom poslovnog razvoja u Com2uS-u, o zajednici oko Out of the Park Baseballa i najnovijim promjenama u igri. Bilo da niste upoznati sa sandboxom, tako da ga koriste profesionalci, ili tražite pravo vrijeme za nadogradnju, naša OOTP 24 recenzija pomoći će vam da saznate kako najnovija verzija blista.

U ovoj recenziji ćete naučiti:

Vidi_takođe: FIFA 23: Ocjena igrača Real Madrida
  • Kako OOTP 24 zajednica pomaže novim igračima da zarone u
  • Pravo značenje krajnje prilagodbe u franšizi
  • Nove funkcije čine sisteme trgovanja autentičnijim nego ikad
  • Kako su navijači potaknuli nadogradnje Owner Goals-a i međunarodnog skautinga
  • Naša zvanična ocjena Out of the Park Baseball 24

OOTP 24 Recenzija: Prilagođavanje i sjaj zajednice u Out of the Park Baseball

Out of the Park Baseball 24 se nadovezuje na dvije decenije inovacija u igricama, ali to čini s konkretnim temeljima zajednice koji apsolutno voli njihov beskonačni pješčanik za bejzbol. Pored razlaganja ovogodišnjih novih karakteristika u ovoj recenziji OOTP 24, imali smo prilikuautentično iskustvo moguće za tvrdokorne fanove, a OOTP 24 se ne razlikuje.

Van Park Baseball 24 datum izlaska, platforme, sistemski zahtjevi, cijena i mikrotransakcije

Prije završetka našoj recenziji OOTP 24, vrijedi izdvojiti trenutak da ocrtamo logistiku za fanove koji bi još uvijek mogli biti u nedoumici oko toga da li je sada vrijeme da uđu u akciju. Out of the Park Baseball 24 lansiran je širom svijeta s datumom izlaska 24. marta 2023.

OOTP 24 je trenutno dostupan na PC-u, Mac-u i Linux-u s opcijama za kupovinu direktno putem web stranice Out of the Park Developments ili preko Steam-a. U oba slučaja, igra je trenutno dostupna za 39,99 USD na svim platformama.

Ne postoje posebna izdanja ili plaćeni DLC za Out of the Park Baseball 24, ali uključuje mikrotransakcije koje se uparuju uz način rada Perfect Team. Za igrače koji uživaju u tom modu, oni imaju opciju da kupe savršene bodove za korištenje u igri po sljedećim cijenama:

• 1000 savršenih poena – 0,99 dolara
  • 5,500 savršenih bodova – 4,99 dolara
  • 12 000 savršenih bodova – 9,99 dolara
  • 25 000 savršenih bodova – 19,99 dolara
  • 75.000 savršenih poena – 49.99 dolara
  • 175.000 savršenih poena – 99.99 dolara

Kao i većina naslova, savršeni tim i dalje pruža mnogo mogućnosti za igrače da grade svoje kolekcije bez trošenjadodatni novac za igru. Igrači koji se nadaju da će ga isprobati i dalje će imati mnogo načina da se takmiče ako "nisu potrošeni novac", a oni koji se jednostavno žele držati simulacija franšize mogu izbjeći Perfect Team u potpunosti u igri ako žele.

OOTP 24 recenzija i ocjena: Da li se isplati?

Kada je u pitanju odluka da li se izdanje isplati, jedno od najvažnijih pitanja koje treba postaviti je da li je igra uspješno isporučena na zabavi koju je obecao. Igrajući igru ​​za našu recenziju OOTP 24, postalo je divno lako izgubiti se u čudu nakon što su preskočene najranije prepreke u uputstvu.

Kao i većina većih igara za simulaciju strategije, spotaknut ćete se nekoliko puta. Vaši prvi pokušaji će vjerovatno naići na aspekte koje niste ni razmatrali, ali pravljenje tih grešaka dio je učenja svih različitih stvari koje OOTP 24 ima moć. Out of the Park Baseball je vrsta igre koja će postati eksponencijalno zabavnija što je duže igrate, jer definitivno postoji način da radite stvari za koje niste ni znali da je opcija.

Sa cijena je za punu trećinu niža čak i od prošlih generacija vrhunskih sportskih naslova, vrijedi imati na umu da je jedini način franšize koji se čak i približio OOTP 24 NBA 2K23 zbog uvođenja MyNBA Eras. Međutim, Out of the Park Baseball pružataj nivo istorijskog dubokog ronjenja i uranjanja godinama i samo se to poboljšava sa svakim nastavkom.

Kao i svaki dobar sandbox, u određenoj mjeri, jedino ograničenje je vaša mašta i vrste stvari koje želite učinite to. Za neke igrače to bi moglo značiti skok u današnju ligu na najvećim mogućim poteškoćama i stvarno testiranje da li poznajete sport bolje od profesionalaca. Za druge, to može značiti izgradnju lige za razliku od svega što je sport ikada vidio.

Kada programeri vole svoj zanat, to se vidi. Zaista je teško pronaći bilo kakve očigledne nedostatke u OOTP 24, čak i ako nema toliko načina igre ili isti kvalitet grafike koji neke veće igre donose na stol. Out of the Park Baseball zna da ima samo jedan posao, i taj posao radi bolje od bilo koje druge igre na tržištu.

Službeni Out of the Park Baseball 24 Ocjena: 10 od 10

Ova recenzija Out of the Park Baseball 24 je zasnovana na igrivosti iz Steam verzije na Windows-u.

razgovarajte sa Rich Grishamom o najnovijem dolasku iz Out of the Park Developments u sklopu Com2uS-a.

Kao igra koja ima za cilj pružiti igračima što je moguće bližu beskonačnu količinu opcija, Out of the Park Baseball 24 riskira da bude pomalo zastrašujuća za nove igrače koji žele uroniti. OOTP 23 riješio ovo uvođenjem tutorijala na ekranu kroz cijelu igru ​​koji i dalje pružaju veliki poticaj u najnovijem dolasku, a Rich Grisham je također naglasio moć postojeće zajednice igrača kada smo razgovarali.

“Redovno, skoro svakodnevno, oduševljava me koliko je dobrodošla zajednica Out of the Park Baseballa. Bilo u našem Discordu, koji mislim da ima skoro 12.000 članova, ili na našim forumima, koji postoje već nekoliko decenija”, objasnio je Grisham. “Ne pokušavam nikoga kritizirati, upravo suprotno, ali za razliku od nekih gejming zajednica u kojima ljudi koji su novi mogu biti zastrašeni, stvarno je suprotno. Kad god se nova osoba pojavi u Discordu ili na forumima i kaže 'hej, ja sam nov u igrici, bilo kakvi prijedlozi, savjeti', nevjerojatno je koliko brzo ljudi uskoče i pomognu.”

“To je tako”. veoma gostoljubiva, prijateljska zajednica. Relativno je mali i blisko povezan, a ljudi se zaista oduševljavaju kada pomažu pridošlicama da uživaju u igri,” rekao je Grisham. „Jedna je stvar imati tutorijal, tiznaj, treba nekako obuhvatiti sve. Druga je stvar kada neko kaže 'Zaista želim znati najbolji način da potpišem međunarodnog slobodnog agenta', zar ne? Kao, to je vrlo specifična stvar. A kada ljudi kažu da su u tim specifičnim oblastima potrebna pomoć, vrlo brzo dobiju pomoć od naše nevjerovatne zajednice.”

OOTP Developments također pruža opsežan internetski priručnik koji se može pretraživati ​​za igrače, ali ništa se ne može usporediti s mogućnostima crowdsource-a odgovor iz zajednice pune igrača koji imaju dugogodišnje iskustvo u stvaranju magije u Out of the Park Baseballu. Samo da bi stekao uvid u to koliko stvari mogu biti prilagodljive, Rich Grisham je raspravljao o nekoliko od mnogih mogućnosti koje igrači imaju u OOTP 24.

„Možete, unutar gotovo bilo kojeg razloga, postaviti svoj bejzbol univerzum kako god želite. Na primjer, ako želite da počnete s Major League Baseball-om kako se radi upravo sada do ovog trenutka s pravilima i novim stvarima i DH u obje lige, zabranom smjena i svim tim, možete to učiniti. Ako želite da napravite nekoliko podešavanja i kažete: „Ne sviđa mi se činjenica da su zabranili smene. Htio sam da budu uključene smjene.' I označite polje, i smjene su sada uvrštene.”

„S druge strane možete reći 'Ne sviđa mi se kako su divizije Američke lige i Nacionalne lige postaviti. Želim da napravim potpuno novi način vođenja bejzbola. Želim kreirati novolige, nove divizije, novi timovi, a ja samo želim da napravim fantasy draft i ponovo izgradim bejzbol po svom liku sa, umesto 30 timova, želim 50 timova ili želim 20 timova. Želim DH u jednoj ligi a ne DH u drugoj ligi. I želim da stavim Mikea Trouta u Philliese i želim da stavim Ohtanija u Dodgerse.’ Možete u potpunosti konstruirati svoj vlastiti potpuno prilagođeni univerzum u smislu timova, pravila, ko je u doigravanju“, nastavio je Grisham. „Možete postaviti više nivoa na kojima možete imati napredovanje i ispadanje kao evropski fudbal. Možete doslovno kreirati svoj vlastiti potpuno prilagođeni svijet koristeći stvarne timove, stvarne igrače, ili izmišljene timove i izmišljene igrače, ili mješavinu i jednog i drugog.”

U igranju igre u posljednjih nekoliko sedmica dok ste pripremali ovaj OOTP 24 Pregled, nijedna sesija igre ne prođe bez otkrivanja nekog novog načina da se prilagođavanje i uranjanje podignu na još jedan nivo. Od malih detalja kao što je postavljanje vlastite fotografije generalnog direktora kako bi izgledalo kao da Stan Hansen zaista vozi Houston Astros iz 1995. do čuda simuliranja istorijskih godina kako biste vidjeli koliko su stvari mogle biti drugačije, nikada nećete prestati otkrivati ​​nove načine za uživajte u Out of the Park Baseball 24.

Povišeni nivoi trgovanja u OOTP 24 s nekoliko novih funkcija

Jedan od najtežih aspekata koji se može postići u bilo kojem franšiznom modu sportske simulacije je trgovanje , ali Out ofPark Baseball 24 nastavlja da napreduje sa autentičnošću koja ove godine podiže više aspekata trgovanja na novi nivo. Stigao je novi sistem trgovačke reputacije, a Rich Grisham je objasnio kako su timovi iz stvarnog svijeta kao što je Tampa Bay Rays inspirirali inovacije u ovoj oblasti OOTP 24.

„Sistem trgovačke reputacije je još jedna stvar koja se zapravo temelji na onoga što smo videli da se dešava u stvarnoj igri, u stvarnom svetu. Na primjer, Tampa Bay Rays su poznati po tome što su zaista dobri u trgovanju. Čini se da igrači koje dobiju imaju bolji učinak od igrača koje ispraćaju, a to je natjeralo mnoge timove iz stvarnog svijeta da budu oprezni u trgovini sa Raysima.”

“Zaista smo željeli predstaviti boljeg mehaničara koji predstavlja ne samo to, već i s kim je dobro poslovati, a s kim možda nije dobro,” nastavio je. „Ako ste osoba koja pregovara i pregovara, a zatim ne povuče okidač mnogo puta, vaša reputacija će se promijeniti na osnovu vaših postupaka i ponašanja. Timovi će biti voljniji ili manje voljni sklapati dogovore s vama.”

Još jedan način na koji su stvari postale preciznije ove godine je s novim iskustvom Dynamic Trading Deadline Day, koje obnavlja tu tačku u sezoni kako biste pokušali uhvatiti haotična energija koju obožavaoci vide svake godine kada stigne. Dok su povratne informacije igrača još jednom igrale ulogu,Grisham je objasnio da je ovo također jedna od karakteristika za koju se nadao da će biti nadograđen neko vrijeme.

„Volim sportske video igrice. Uvek jesam, i uvek ću. Jedna od stvari koje volim kod FIFA-e je dan roka za transfer u kojem se odbrojava sat i pokazuje vam ko se kreće i u tome ima elementa anksioznosti i gotovo uzbuđenja i nervoze", objasnio je. „Godinama smo pričali o tome, ali smo bili u mogućnosti da zaista iskristaliziramo ono što smo željeli da iskustvo trgovinskog roka bude ove godine.”

„U suštini samo smo htjeli uvesti nivo uzbuđenja jer opet, sada je drugačije nego prije 10 ili 15 godina. Sada u Major League Baseballu, Trade Deadline Day je velika stvar. MLB mreža je uključena cijeli dan. Stižu dogovori. Događa se na društvenim mrežama. Željeli smo da u igru ​​unesemo još malo tog nivoa uzbuđenja u ovom trenutku, i otuda je sve ovo došlo - rekao je Grisham. „Gledalo se šta rade druge igre, kao što uvek radimo, i gledalo šta se dešava u stvarnom svetu Major lige bejzbola. Samo smo željeli učiniti da bude uzbudljivo i u stvarnom vremenu i [dati igračima] strah od propuštanja. Ako ne date tu ponudu, o moj Bože, tip je upravo promijenjen u drugi tim.”

Posljednje prilagođavanje trgovanja ove godine je ono koje će utjecati na svaki njegov aspekt, kao OOTP 24 uvodi hard mod za trgovanjeomogućava igračima da onemoguće korisno dugme „napravi ovo“ tokom podešavanja trgovine i primorava igrače da podnesu predloge za trgovinu pre nego što dobiju bilo kakvu povratnu informaciju od protivničkog tima o tome kako bi mogli da odgovore na ponudu. Grisham je govorio o tome kako neki igrači možda žele lakše vrijeme, nešto što će i dalje moći da urade, ali drugi su željeli taj dublji izazov.

“Tu dolazi Trading Hard Mode. Neki od naših igrača zaista , zaista želim taj značajan izazov. I ne uzalud. Neki od naših igrača su zapravo ljudi koji rade u predstavništvima Major League Baseball-a i dobili smo povratne informacije koje su nam pomogle da i taj način učinimo malo boljim,” objasnio je.

“Bilo je gotovo kao da smo željeli biti sigurni da možemo mjeriti kakav je stvarni svijet kada je u pitanju trgovanje, jer mi plasiramo igru ​​na osnovu autentičnosti. Stoga smo željeli biti sigurni da možemo pružiti igračima najautentičniji nivo trgovanja koji imamo, jer je trgovanje tako veliki dio bejzbola.”

„Svaki tim je stvarno, stvarno pametan. Znaš šta mislim? Moći ćete sklopiti trgovinu s timom samo ako oni dobiju nešto što žele od vrijednosti, a vi dobijete nešto što želite od vrijednosti”, nastavio je Grisham. „Odatle je to došlo. I opet, prepoznajemo da neki ljudi to žele, a ponekad ne. I jedno i drugostvari su u redu i želimo da ljudi mogu da se zabavljaju i imaju izazov. A ponekad to mogu biti različita iskustva.”

Nastavak razvoja uporedo s bejzbolom

Nekoliko od ostalih ovogodišnjih ključnih poboljšanja karakteristika uključivalo je obnovljene ciljeve vlasnika i promjene u međunarodnom Sistem amaterskih slobodnih agenata. Kao što je Rich Grisham govorio kada smo razgovarali, Out of the Park Baseball 24 ne nastoji samo da nadogradi postojeće funkcije, već mora da nastavi sa inovacijama kako se sama igra bejzbola mijenja svake godine.

“ Međunarodna skauting je bila velika stvar jer je to bila jedna od oblasti naše igre koja nije dobila nadogradnju nekoliko sezona. Kao i mnoge stvari u bejzbolu, mnogo se promijenilo s međunarodnim skautingom u posljednjih četiri ili pet godina, pravila i finansije”, rekao je. “To je došlo direktno iz zajednice. To je upravo bilo odakle je to došlo, i zadovoljni smo kako je ispalo. Dobijamo puno dobrih povratnih informacija o tome.”

„[Vlasnički ciljevi] su još jedan od onih gdje oni nisu stvarno bili nadograđeni već neko vrijeme, a ljudi su govorili 'Hej pogledaj, vjerojatno bi trebao ponovite ovo i modificirajte ih ili ih dotjerajte.' Mnogo stvari koje radimo dolazi direktno iz zajednice, i [to je] blagoslov i prokletstvo,” objasnio je Grisham. „Blagoslov Out of the Park Baseball je svakigodine dobijamo novu priliku da isporučimo novu igru ​​sa novim funkcijama i novim nadogradnjama i novim promenama. Prokletstvo je što nemate puno vremena za to. Sa igrom kao što je Out of the Park Baseball u kojoj je studio tako mali, zaista postoje samo četiri programera i oni moraju da urade sve [od] razvoja usluge uživo [do] razvoja osnovnih igara, sve te stvari.”

“Kada izdajemo Out of the Park svake godine, održavamo tu igru ​​i servisiramo tu igru ​​otprilike šest ili sedam mjeseci. Stalno radimo zakrpe i ažuriranja. Dakle, možete provesti samo dva ili tri mjeseca stvarno radeći na dizajnu i razvoju igre za narednu godinu. Dakle, zaista moramo da odredimo prioritete i shvatimo šta možemo dobro uraditi sa resursima koje imamo i vremenom koje imamo. Zato ponekad prođu tri ili četiri godine kada skauting ili međunarodni skauting ili vlasnički ciljevi ne dobiju ljubav, ali radimo druge stvari”, rekao je. “Opet, bejzbol se mnogo promijenio u posljednje tri ili četiri godine. I ciljevi vlasnika su se također promijenili, zar ne? Nije lako, ali sada je mnogo lakše izboriti doigravanje nego što je bilo prije pet godina, svakako nego prije 10 ili 15 godina.”

Vidi_takođe: Hookies GTA 5: Vodič za kupovinu i posjedovanje restorana

Ta posvećenost održavanju koraka sa kolegom iz stvarnog svijeta osjeća se cijelo vrijeme Out of the Park Baseball 24. Svaka nova rata gura stvari nekoliko koraka bliže pružanju najviše

Edward Alvarado je iskusni entuzijasta igara i briljantan um iza proslavljenog bloga Outsider Gaming. Uz nezasitnu strast za video igricama koja traje nekoliko decenija, Edward je svoj život posvetio istraživanju ogromnog svijeta igara koji se stalno razvija.Pošto je odrastao s kontrolorom u ruci, Edward je razvio stručno razumijevanje različitih žanrova igara, od pucačina prepunih akcije do impresivnih avantura igranja uloga. Njegovo duboko znanje i stručnost blistaju u njegovim dobro istraženim člancima i recenzijama, pružajući čitateljima vrijedne uvide i mišljenja o najnovijim trendovima u igricama.Edwardove izuzetne vještine pisanja i analitički pristup omogućavaju mu da prenese složene koncepte igara na jasan i koncizan način. Njegovi stručno izrađeni vodiči za igrače postali su neophodni pratioci za igrače koji žele osvojiti najizazovnije nivoe ili otkriti tajne skrivenog blaga.Kao posvećeni igrač s nepokolebljivom posvećenošću svojim čitaocima, Edward se ponosi time što ostaje ispred krivulje. Neumorno pretražuje svemir igara, držeći prst na pulsu vijesti iz industrije. Outsider Gaming je postao pouzdan izvor najnovijih vijesti o igrama, osiguravajući da su entuzijasti uvijek u toku sa najznačajnijim izdanjima, ažuriranjima i kontroverzama.Osim svojih digitalnih avantura, Edward uživa u uranjanjuživa zajednica igara. Aktivno se sarađuje sa kolegama igračima, njegujući osjećaj drugarstva i podstičući živahne diskusije. Kroz svoj blog, Edward ima za cilj da poveže igrače iz svih sfera života, stvarajući inkluzivni prostor za razmjenu iskustava, savjeta i međusobnu ljubav prema svim stvarima igranja.Uz uvjerljivu kombinaciju stručnosti, strasti i nepokolebljive predanosti svom zanatu, Edward Alvarado se učvrstio kao cijenjen glas u industriji igara. Bilo da ste običan igrač koji traži pouzdane recenzije ili strastveni igrač koji traži insajdersko znanje, Outsider Gaming je vaša krajnja destinacija za sve stvari igranja, koju vodi pronicljivi i talentirani Edward Alvarado.