Top 5 najboljih letećih štapova 2023: sveobuhvatan vodič za kupovinu & Recenzije!

Da li ste entuzijasta simulatora letenja koji traži uzbuđenje najrealnijeg iskustva? Da li ste se mučili da pronađete savršeni štap za letenje koji će upotpuniti vašu postavku za igranje? Ne tražite dalje. Naš stručni tim proveo je više od 16 sati istražujući i procjenjujući najbolje štapove za letenje na tržištu kako bi vam pomogao da donesete informiranu odluku.

• Tržište štapova za letenje je u procvatu, a trebalo bi da poraste sa 5,7 milijardi dolara u 2020. na 7,7 milijardi dolara do 2025.
  • Najbolji štapovi za letenje značajno poboljšavaju iskustvo simulatora letenja
  • Razmotrite faktore kao što su kvalitet izrade, postavljanje dugmadi i kompatibilnost prije kupovine
  • Testiranje udobnosti, odziva i izdržljivosti proizvoda je ključno
  • Različite grupe korisnika imaju različite zahtjeve za svojim idealnim štapom za letenje

Thrustmaster T.16000M FCS HOTAS – izvanredne performanse

Thrustmaster T.16000M FCS HOTAS unosi preciznost i svestranost u vaše iskustvo igranja, zaslužujući našu 'Nagradu za izvanredne performanse'. Džojstik nudi rezoluciju od 16.000 tačaka za visoko preciznu igru, dok njegovih 16 akcionih dugmadi, svih zamršeno prepoznatljivih, poboljšavaju vašu interakciju u igrici . HOTAS dizajn pruža sveobuhvatnu kontrolu, sa širokim naslonom za ruke za optimalnu udobnost i gasom sa zateznim vijkom za lična podešavanja. Iako nije bežični i zahtijeva većiprostor za radni sto, Thrustmaster T.16000M FCS HOTAS savršeno odgovara svima koji traže impresivno iskustvo simulacije leta. Ambidekstralni dizajn proizvoda dodatno ga čini pogodnim za širok spektar igrača. Ako su visoka preciznost, udobnost i sveobuhvatna kontrola ono što tražite u vašim avanturama igranja, ovaj leteći štap je vaš vrhunski pratilac.

Pros : Protiv:
✅ Visoka precizna rezolucija od 16.000 tačaka

✅ 16 akcijskih dugmadi s fizičkom identifikacijom u stilu Brajevog pisma

✅ Široki naslon za ruke za optimalnu udobnost

✅ Potpuno ambidekstrosan dizajn

✅ Gas ima zatezni vijak za lična podešavanja

❌ Nije bežično

❌ Zahtijeva veći prostor na stolu

Pogledajte cijenu

Logitech G X56 HOTAS RGB – Najbolji high-end Flight Stick

Logitech G X56 HOTAS RGB, koji je osvojio našu nagradu 'Best High-End Flight Stick', je dokaz napredne tehnologije za igranje. Sa svojim kontrolama s više osa i prilagodljivim RGB osvjetljenjem, ovaj štap za letenje postavlja visoko ljestvicu za impresivno igranje. Dvostruki gasovi omogućavaju fleksibilno upravljanje snagom, a mini analogni štapići nude preciznu kontrolu, poboljšavajući vaše iskustvo simulacije leta. Iako dolazi po višoj cijeni i njegov softver bi u početku mogao predstavljati izazov, kvalitet i vrhunski osjećaj Logitech G X56 HOTAS RGB čine ga vrijednimulaganja. Odličan je izbor za ozbiljne igrače ili entuzijaste letenja koji traže visoke performanse i estetsku privlačnost od svoje opreme za igranje.

Pros : Protiv:
✅ Napredne kontrole za više osa

✅ Prilagodljivo RGB osvjetljenje

✅ Dvostruki gasovi za fleksibilno upravljanje napajanjem

✅ Mini analogni štapići za preciznu kontrolu

✅ Visokokvalitetna konstrukcija s vrhunskim osjećajem

❌ Visoka cijena

❌ Softver može biti izazovno koristiti

Prikaži cijenu

CH Proizvodi Fighterstick USB – Najbolji klasični dizajn

CH Proizvodi Fighterstick USB osvaja našu 'Nagradu za najbolji klasični dizajn' za svoju autentičnu replikaciju kontrole borbenog aviona iz stvarnog života. Ovaj štap za letenje ima tri ose i 24 dugmeta, uključujući tri tradicionalna dugmeta, jedno dugme za prebacivanje režima, tri četvorosmerna prekidača za šešir i jedan prekidač za šešir sa osam smerova. Iako mu nedostaju moderne funkcije poput RGB osvjetljenja i može mu trebati neko vrijeme da se navikne na konfiguraciju, njegova izdržljivost, kvalitet i precizna kontrola su impresivni. Fighterstick USB je odličan izbor za hardcore ljubitelje letačkih sim-a koji traže realistično iskustvo letenja. Njegov robustan dizajn i dokazane performanse čine ga bezvremenskim klasikom u areni za letenje.

Prednosti : Nedostaci :
✅ 3 osi i 24dugmad

✅ Realistična ručka F-16

✅ Dvostruki rotirajući kotačići za precizno podešavanje

✅ Čvrst kvalitet izrade

✅ Odlična usluga za korisnike

❌ Nedostaje kontrola gasa

❌ Stari dizajn

Pogledajte cijenu

Thrustmaster Warthog HOTAS – Najbolji Pro-Level Flight Stick

Sa svojom izvrsnom preciznošću, visokokvalitetnom konstrukcijom i realističnim pritiskom na dugmad, Thrustmaster Warthog HOTAS bez napora osvaja našu 'Nagradu za najbolju Pro-Level Flight Stick Award'. Ovaj štap za letenje profesionalne klase nudi iskustvo simulacije leta bez premca, pružajući neuporediv nivo uranjanja. Izrađen od visokokvalitetnih materijala, odslikava kontroler koji se nalazi u jurišnom avionu A-10C američkih zračnih snaga, pružajući vam realistično iskustvo leta za vašim stolom. Iako dolazi po višoj cijeni i nema kontrolu okretnog kormila, Thrustmaster Warthog HOTAS je investicija koja će zadovoljiti i najzahtjevnije entuzijaste sim-a. Za one koji traže najautentičnije iskustvo simulacije leta, ovaj štap za letenje je vrhunski izbor.

Pros : Nedostaci:
✅ Vrhunski leteći štap profesionalne klase

✅ Odlična preciznost i odgovor

✅ Realan pritisak na dugmad i okidač

✅ Visokokvalitetni materijali i izrada

✅ Uključuje softverski paket za potpuno programabilne kontrole

❌Vrlo skupo

❌ Bez okretne kontrole kormila

Vidi_takođe: Assassin's Creed Valhalla: Najbolji sjajni slom mačeva
Pogledajte cijenu

Hori PS4 HOTAS Flight Stick – Najbolja konzola Flight Stick

Zvanično licenciran od strane Sony i SCEA, Hori PS4 HOTAS Flight Stick je izvanredan izbor za igrače na konzolama, čime je dobio našu 'Nagradu za najbolju konzolu Flight Stick'. Ovaj štap za letenje nudi impresivni touchpad i podesivi modul džojstika za fleksibilno i udobno igranje. Lako podešavanje i jednostavna upotreba čine ga posebno privlačnim za igrače koji žele odmah uskočiti u akciju. Iako je ograničen na PlayStation platformu i možda ne nudi opcije prilagođavanja koje se nalaze u modelima više klase, njegov ergonomski dizajn i solidne performanse čine ga odličnim izborom za igrače na konzolama. Ako ste entuzijasta PlayStationa koji želi svoje iskustvo simulatora letenja podići na viši nivo, Hori PS4 HOTAS Flight Stick je odlična opcija.

Pros : Protiv:
✅ Zvanično licencirano od strane Sony i SCEA

✅ Imerzivna dodirna tabla za dodatnu kontrolu

✅ Podesiv ugao modula džojstika

✅ Udoban, ergonomski dizajn

✅ Jednostavno postavljanje i korištenje

❌ Ograničeno na PlayStation platformu

❌ Nedostaci opcije prilagođavanja

Prikaži cijenu

Šta je Flight Stick?

Let stick, također poznat kao džojstik, je kontroler koji se koristi u simulatoru letaigre koje imitiraju kontrole koje se nalaze u stvarnom kokpitu aviona. Dolaze u različitim tipovima: samostalne palice, HOTAS (Hands On Throttle-and-Stick) i jarmovi. Svaki tip služi različitim iskustvima simulacije leta , od borbenih simulacija letenja do civilnih simulacija letenja.

Kriteriji za kupovinu najboljih letećih štapova

Kvalitet izrade: Potražite čvrstu konstrukciju koja može izdržati rigoroznu upotrebu.

Položaj gumba: Uvjerite se da su dugmad lako dostupna i intuitivno postavljena.

Kompatibilnost softvera: Provjerite je li štap za letenje kompatibilan s vašim odabranim softverom simulatora leta.

Udobnost: Udoban držač je neophodan za produžene sesije igranja.

Cijena: Pronađite letvicu u okviru svog budžeta koja nudi najbolje karakteristike.

Recenzije: Recenzije korisnika mogu pružiti vrijedan uvid u performanse i trajnost proizvoda.

Reputacija brenda: Poznati brendovi općenito pružaju bolju korisničku podršku i jamstvo.

Zaključak

Pronalaženje najbolje letelice poboljšava vaše iskustvo simulatora letenja , pružajući nivo kontrole i uranjanja bez premca kod tastature i miša. Bilo da ste običan igrač ili profesionalac, postoji letvica za letenje prilagođena vašim potrebama. Sretan let!

Često postavljana pitanja

Jesu li letelice kompatibilne sa svimigre?

Nisu svi štapići za letenje kompatibilni sa svim igrama. Provjerite opis proizvoda ili korisničke recenzije za informacije o kompatibilnosti.

Da li štapovi za letenje zahtijevaju puno prostora?

Vidi_takođe: WWE 2K23 Update 1.04 Napomene o zakrpi za popravak MyRISE i smanjenje padova

Štapovi za letenje se razlikuju po veličini. Neki, poput Thrustmaster T.16000M FCS HOTAS, zahtijevaju veći prostor na radnom stolu.

Jesu li letelice lako postaviti?

Većina letvica je utikač i -play, ali za neke će možda biti potrebna dodatna instalacija softvera.

Jesu li svi štapovi za letenje ambidekstralni?

Nisu svi leteći štapovi ambidekstrni. Thrustmaster T.16000M FCS HOTAS, međutim, ima potpuno ambidekstrovan dizajn.

Da li mi je potreban štap za let da bih igrao igrice simulatora leta?

Dok leteći štap nije potrebno, značajno poboljšava uranjanje i kontrolu simulatora leta.

Edward Alvarado je iskusni entuzijasta igara i briljantan um iza proslavljenog bloga Outsider Gaming. Uz nezasitnu strast za video igricama koja traje nekoliko decenija, Edward je svoj život posvetio istraživanju ogromnog svijeta igara koji se stalno razvija.Pošto je odrastao s kontrolorom u ruci, Edward je razvio stručno razumijevanje različitih žanrova igara, od pucačina prepunih akcije do impresivnih avantura igranja uloga. Njegovo duboko znanje i stručnost blistaju u njegovim dobro istraženim člancima i recenzijama, pružajući čitateljima vrijedne uvide i mišljenja o najnovijim trendovima u igricama.Edwardove izuzetne vještine pisanja i analitički pristup omogućavaju mu da prenese složene koncepte igara na jasan i koncizan način. Njegovi stručno izrađeni vodiči za igrače postali su neophodni pratioci za igrače koji žele osvojiti najizazovnije nivoe ili otkriti tajne skrivenog blaga.Kao posvećeni igrač s nepokolebljivom posvećenošću svojim čitaocima, Edward se ponosi time što ostaje ispred krivulje. Neumorno pretražuje svemir igara, držeći prst na pulsu vijesti iz industrije. Outsider Gaming je postao pouzdan izvor najnovijih vijesti o igrama, osiguravajući da su entuzijasti uvijek u toku sa najznačajnijim izdanjima, ažuriranjima i kontroverzama.Osim svojih digitalnih avantura, Edward uživa u uranjanjuživa zajednica igara. Aktivno se sarađuje sa kolegama igračima, njegujući osjećaj drugarstva i podstičući živahne diskusije. Kroz svoj blog, Edward ima za cilj da poveže igrače iz svih sfera života, stvarajući inkluzivni prostor za razmjenu iskustava, savjeta i međusobnu ljubav prema svim stvarima igranja.Uz uvjerljivu kombinaciju stručnosti, strasti i nepokolebljive predanosti svom zanatu, Edward Alvarado se učvrstio kao cijenjen glas u industriji igara. Bilo da ste običan igrač koji traži pouzdane recenzije ili strastveni igrač koji traži insajdersko znanje, Outsider Gaming je vaša krajnja destinacija za sve stvari igranja, koju vodi pronicljivi i talentirani Edward Alvarado.